miercuri, 19 mai 2010

Ce face o blonda la 2 noaptea?

In mod sigur te gandeai la vreo prostie...
Imi pare rau sa te dezamagesc...
Nu stiu ce fac alte blonde noaptea( sau stiu?) dar uite ce fac eu:

  

Ca sa dau si indicatii suplimentare pentru cei care inca nu s-au prins:
M-am apucat de pictat...de fapt e o pasiune mai veche de-a mea pe care am lasat-o balta in perioada de superficializare :P ( 14-20 de ani)....dar dehhh...noroc ca am trecut si de perioada asta...si in sfarsit fac ceva productiv cu toata creativitatea irosita atatia ani...
Deci(stiu ca nu se incepe o propozitie cu deci...dar...my blog, my rules :p )  ceea ce se vede in poza e ceea ce am pictat eu noaptea trecuta.Poate unii se intreaba de ce am ales un desen asa creppy(asa zice taicamiu ca de ce nu pictez si eu un soare sau un fat-frumos:P) ....pentru cei care ma cunosc foarte bine e lesne de inteles...avand in vedere ca nu prea dorm eu noptiile m-am ales cu porecla "cucuvea"(da, chestiutza aia mare si neagra de pe "craca" se vrea a fi o cucuvea :D)

Nu aruncati cu pietre-n mine(daca desenul nu e prea reusit)....in lipsa de pensule a trebuit sa pictez cu degetul:(  ....si...sunt abia la inceput de "cariera"(si-n afara de asta e camera mea, peretele meu, mie tre' sa imi placa,nu?)
Pe viitor, poate va "incant" ochii cu ceva mai reusit.Am planuri marete :D

Scris pe la vreo 3 noaptea,
Semnat Elena "cucuvica"  (cum zice "tovarashu" Trif :P ) sau vampiritza(cum zic eu:P )





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

my art